Jest nam niezmiernie przykro, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub źle zniósł transport. Zdajemy sobie sprawę, iż mimo że robimy co w naszej mocy, żeby im zapobiec, problemy mogą się wydarzyć – w końcu sprzedajemy świeże, w pełni naturalne produkty w szklanych opakowaniach.

Dołożymy wszelkich starań, aby wynagrodzić Ci powstałe niedogodności i jak najsprawniej rozwiązać zaistniałą sytuację.

Żeby tak się stało, potrzebujemy Twojej pomocy:

1. Napisz maila na adres reklamacje@niezlazupa.pl w tytule podając numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja.

2. Opisz problem jak najdokładniej i, jeśli to możliwe, dołącz zdjęcia.

3. Jeżeli reklamacja dotyczy powstałego w transporcie uszkodzenia mechanicznego (np. stłuczonego słoika), złóż ją jak najszybciej. W przypadku dostaw chłodniczych musimy do 10.00 rano tego samego dnia, w którym była dostawa dostać informację o wadliwych przesyłkach. W przeciwnym razie, reklamacja nie będzie mogła być rozpatrzona. Jest to niestety warunek niezależny od nas ????

4. W innym przypadku, np. jeśli reklamacja dotyczy zepsutej zupy (na przykład przez rozszczelniony słoik) również daj nam znać jak najszybciej – zależy nam, żeby jak najsprawniej rozwiązać problem. Postaramy się to zrobić tak szybko jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych damy Ci odpowiedź.

Szybka nawigacja
×

Cart