Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące cateringu Niezła Zupa oraz produktów do zup. Wystarczy kliknąć na zielony pasek z pytania, a rozwinie się panel z odpowiedzią. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania możesz napisać do nas wiadomość na zamowienia@niezlazupa.pl

Jaki rodzaj cateringu zapewnia catering dietetyczny Niezła Zupa?

Catering Niezła Zupa jest szyty na miarę dla Zupomaniaków, czyli osób chcących zredukować masę ciała z Programem Przemian Moniki Honory. Wszystkie oferowane przez nas produkty są gotowane zgodnie ze wszystkimi zasadami Programu Przemian.

Na obecną chwilę oferujemy kilka możliwości:

  1. Catering zup z wydłużonym terminem ważności:  Zupy pasteryzowane, o pojemności 440ml, pakowane w specjalistyczne saszetki foliowe, które posiadają certyfikat, pozwalający na kontakt z żywnością. Te zupy wysyłane są transportem kurierskim raz w tygodniu (zupy na cały tydzień). Dostępny jest on tutaj: https://niezlazupa.pl/kategoria-produktu/catering/
  2. Catering zup codziennych z szybką dostawą: Zupy niepasteryzowane, przygotowywane każdego dnia i od razu wysyłane do klienta. Pojemność 440ml. Pakowane są w plastikowe rynienki, posiadające certyfikat, pozwalający na kontakt z żywnością i w 100% nadające się do recyklingu. Ten rodzaj zup wysyłany jest 6 razy w tygodniu transportem chłodniczym. Dostępny jest on w kategorii: https://niezlazupa.pl/kategoria-produktu/catering-codzienny/
  3. SKOMPONUJ SWOJE MENU: Jest możliwość skomponowania menu samodzielnie, wybierając zupy z 15 naszych HITowych zup, które są już dostępne. Ich wybór można sprawdzić tutaj: https://niezlazupa.pl/kategoria-produktu/wlasne-menu/
  4. PÓŁPRODUKTY DO ZUP: Oferujemy półprodukty do zup, takie jak: koncentraty bulionów, buliony oraz mieszankę warzyw i przypraw. Dostępne są tutaj: https://niezlazupa.pl/kategoria-produktu/polprodukty/
Jak mogę złożyć zamówienie?

Poprzez stronę sklepu cateringu Niezła Zupa https://niezlazupa.pl/sklep, poprzez e-mail: zamowienia@niezlazupa.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 733 667 255.

 

Jak mogę opłacić zamówienie?

Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu zostaniesz przekierowany do strony z szybką płatnością, aby opłacić swoje zamówienie od razu. Zamówienie złożone mailowo lub telefonicznie możesz opłacić tradycyjnym przelewem. Dane do przelewu:

Beauty & SPA Group

Bank ING: 50-1050-1025-1000-0097-2917-3394

W przypadku tradycyjnego przelewu pamiętaj, że zamówienie przyjmiemy do realizacji dopiero po zaksięgowaniu środków na koncie.

Na jaki okres mogę zamówić zupy?

Nasze zestawy zup możesz zamówić na 1 lub 7 dni testowych, a także na 2 tygodnie i 4 tygodnie.

Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?

Najmniejszy zestaw do wyboru, to zestaw zup na 1 dzień, obejmujący 4 lub 5 słoików każdego dnia. Jeśli chcesz spróbować pojedynczej zupy, skorzystaj z oferty „Skomponuj swoje menu”.

Jak dostarczane są posiłki?

Poprzez kuriera profesjonalnej firmy kurierskiej lub specjalistycznego transportu chłodniczego. Jeżeli chcesz sprawdzić, czy do Twojego miejsca zamieszkania dojeżdża transport chłodniczy, możesz sprawdzić to na mapce na naszej podstronie Dostawa i płatność.

Jaka jest strefa dowozu Niezłej Zupy?

Staramy się, aby dostawy były na terenie całej Polski i niektórych państw Europy. Jeśli zastanawiasz się, czy do Twojego miasta dojeżdża transport chłodniczy, sprawdź listę kodów pocztowych na stronie Dostawa i płatność. Jeśli zaś nie dojeżdża chłodnia, to zupy zostaną dostarczone poprzez firmę kurierską GLS.

Czy mogę zmienić zamówienie w trakcie jego trwania?

Nie, złożone i opłacone zamówienie przekazywane jest od razu do firmy produkcyjnej.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?

Nie, złożone i opłacone zamówienie przekazywane jest od razu do firmy produkcyjnej.

Czy mogę wypróbować catering zanim zamówię go na dłuższy okres?

Tak, możesz zamówić zestaw testowy na 1 dzień lub tydzień lub komponując zestaw zup z oferty „Skomponuj swoje menu”.

Jak mam dobrać odpowiednią wartość kaloryczną mojej diety?

Nie musisz tym się martwić, zajmuje się tym nasz dietetyk oraz profesjonalni kucharze. Zestaw zup, który do Ciebie trafi ma już idealną wartość kaloryczną, między 1600 a 1900 kcal. Dokładną kaloryczność zup znajdziesz w dodatkowych plikach na podstronie z Menu.

Gdzie mogę znaleźć menu?

Menu przedstawiające zupy cateringowe znajdziesz na podstronie w odpowiednich zakładkach Menu na stronie.

Gdzie znajdę informację na temat alergenów?

Możesz je znaleźć w odpowiedniej zakładce Menu. Przy każdej nazwie zupy znajdziesz numery odpowiadające konkretnym alergenom, których lista znajduje się na dole strony. Jeśli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym zamowienia@niezlazupa.pl lub pod numerem telefonu +48 733 667 255.

O jakich godzinach jeść poszczególne posiłki?

Pory jedzenia posiłków są zgodne z Programem Przemian. Zupa śniadaniowa (lub Twój odpowiednik zupy śniadaniowej) powinna być zjedzona w ciągu godziny od przebudzenia. Staraj się jeść posiłki w równomiernych odstępach czasu, a zupę kolacyjną nie później niż cztery godziny przed snem (jeżeli nie masz innych wskazań lekarskich, np. w przypadku cukrzycy). Na każdej zupie znajdziesz oznaczenie pory dnia: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. (Nie dotyczy zup  zakupionych w ramach oferty „Skomponuj swoje menu”).

Czy można zmienić kolejność spożywania dań?

Nie zalecamy tego. Receptury opracowane są we współpracy z dietetykiem i należy przestrzegać zaleceń, aby osiągnąć najlepsze efekty. Menu jest opracowane tak, abyś redukował nadwagę w sposób bezpieczny.

Czy muszę zjadać całą porcję zupy?

Nie musisz, jeśli jest ona dla Ciebie za duża. Staraj się jeść do pierwszego uczucia nasycenia.

Jak podgrzać zupę?

Nasze zupy to produkty naturalne. Możesz podgrzać je tak jak zwykłą, domową zupę. Ważne, aby ją chwilę zagotować. W zależności od rodzaju cateringu, informację tę znajdziesz również na etykiecie zupy.

Jakie informacje znajdę na etykiecie posiłku?

Na etykiecie znajdziesz przede wszystkim informację o rodzaju zupy, porze dnia o której należy ją zjeść, informacje o sposobie podgrzania zupy oraz o czasie przydatności do spożycia.

Czy opakowania cateringowe są odpowiednie do przechowywania żywnośc?

Oczywiście. Nasze opakowania Cateringu Programu Przemian są wytrzymałe, bezpieczne i przeznaczone do kontaktu z żywnością. Zajmują mniej miejsca w lodówce i łatwo je przenosić. Możesz je wykorzystać ponownie, np. do własnych mrożonek. Jeśli interesują Cię szczegóły dotyczące opakowań, możesz zajrzeć do specyfikacji technicznej TUTAJ.

Czy można skonsultować z kimś swój Program Przemian?

Zapraszamy do osobistych konsultacji z Moniką Honory - autorką Programu Przemian! Aby zapisać się na konsultację, przejdź na stronę KONSULTACJE.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeżeli cokolwiek Cię niepokoi lub chcesz złożyć reklamację, napisz do nas wiadomość na adres e-mail reklamacje@niezlazupa.pl lub skontaktuj się z nami pod nr telefonu +48 733 667 255.

Czy można zamówić dietę dla kogoś innego, np. w formie prezentu?

Oczywiście, możesz zamówić i opłacić zestaw oraz podać adres osoby obdarowanej. Pamiętaj jednak, aby poinformować tą osobę o dostawie.

 

Szybka nawigacja
×

Cart