Dostawa

Dla Twojej wygody stworzyliśmy wiele różnych wariantów zamówienia cateringu – od ilości zup, po czas trwania cateringu, dodatki (kefir i owoce), rodzaj i ilość wysyłek itp. – w związku z czym, nie jesteśmy w stanie podać jednego, uniwersalnego kosztu wysyłki. Aby go sprawdzić, dodaj do koszyka interesujący Cię wariant cateringu i wybierz preferowane daty dostaw. W ten sposób poznasz koszt wysyłki.

Specjalisty transport chłodniczy (tzw: chłodnia)

Przesyłki rozwożone są w nocy w godzinach 02:30 – 8:00

Dlatego bardzo prosimy, abyś w uwagach do zamówienia podał informacje, które ułatwią kierowcy pozostawienie paczki w umówionym miejscu. Potrzebujemy danych typu: kod do domofonu, wskazówka, gdzie przesyłka ma być pozostawiona, aby kierowca nie budził Ciebie telefonem w środku nocy.

Kurier UPS – Przesyłki kurierskie

Przesyłki rozwożone są w ciągu całego dnia do godziny 20.00.

Data planowanego dostarczenia przesyłki jest orientacyjna.

Chcesz wiedzieć, czy do Twojego miasta dojeżdża wyspecjalizowany transport chłodniczy (czyli czy masz możliwość zamówienia dodatków, takich jak kefir i porcja owoców do Twojego cateringu) – sprawdź poniższą mapkę. Jeśli nie widzisz Twojej miejscowości na mapie, sprawdź załącznik z listą kodów kreskowych, który znajduje się na dole strony.

Przesyłki zagraniczne – DOSTAWA DO UNII EUROPEJSKIEJ

Zamówiony catering możemy wysłać na teren UE, korzystając z usług przewozowych zarezerwowanych na platformie ClickTrans.

Jesteś poza Polska i chcesz otrzymać dostawę? Oto w jaki sposób możemy to zorganizować:

1. Napisz do nas maila na adres: zamowienia@niezlazupa.pl i napisz nam: który pakiet zup chcesz kupić (na tydzień, dwa czy cztery tygodnie). Dodaj informację, czy interesuje Ciebie 4 czy 5 porcji zup dziennie. Dopisz miejscowość i kraj, do którego przesyłka miałaby dojechać.

2. Na tej podstawie sprawdzimy dla Ciebie na platformie ClickTrans: za jaką kwotę dostawa może być dostarczona (cena zależna od miejsca docelowego oraz wielkości zamówienia) do Ciebie oraz datę dostawy.

3. Otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem cen. Jeśli zaakceptujesz, to poprosimy Ciebie o dokonanie zapłaty za sam catering. Za transport rozliczysz się bezpośrednio z kierowcą. Nie nie pobieramy opłat za transport zagraniczny.

4. W umówionym czasie kierowca przyjedzie po odbiór Twojej przesyłki i dowiezie ją do ustalonego miejsca. Będziesz miał kontakt do kierowcy.

 

Uwaga: momentem realizacji sprzedaży dla nas jest chwila przekazania towaru dla kierowcy. W razie reklamacji – możliwymi formami rozliczenia będzie: rozliczenie finansowe za towar lub dosłanie nowych zup przy następnej dostawie. W tym przypadku nie przyjmujemy reklamacji logistycznych (uszkodzona paczka, opóźnienie w dostawie).

Płatność

Aby opłacić zamówienie (cena wybranego wariantu + koszt wysyłki) możesz wybrać jedną z form płatności:

– TPay (szybki przelew), Blik, karta kredytowa
– PayPal (szybki przelew)
– przelew zwykły na dane:

Nr konta ING: 50 1050 1025 1000 0097 2917 3394
Beauty & SPA Group Monika Honory – Sypniewska

Szybka nawigacja
×

Cart